Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Linnéa - 9 maj 2011 22:08

Godafton!


Har precis suttit vid havet med Fridde och Malin, mysigt och varmt ändå till solen gick nedåt, då blev det lite kyligare. Som väntat. hursomhelst. Det var skönt att cykla, har inte gjort det på väldigt väldigt länge!

Hur man cyklar - det glömmer man aldrig! Älskar verkligen att cykla, ska göra det oftare nu. Sinnessjukt dålig kondis har jag. Haha. Flåsarn 2000, det är jag det.


Har börjat renovera mitt hörnskåp idag! Så jävla roligt! Köpte det i februari eller något för ynka 120 riksdaler! Och det är ett fin skåp gott folk. 180 högt och blyinfattat grönt glas i dörrarna. Hoho. Min lilla bäbis kommer bli så fin!


Imorgon tänkte jag införskaffa målarfärg. Har lite funderingar på vilket färg jag ska måla det i? Några tips kanske?

Har velat mellan; turkost med neonrosa innuti, turkost med prickig tapet innuti, ljusblått med svalor innuti eller att måla det så att det ser antikt ut.


Åh så himla svårt att välja. Vill inte ha ett tråkigt vitt skåp! Blä! Ska släppa loss kreativiten rejält nu.


Har också borrat hål för kunna sätta in ljusslingor innuti skåpet! Kommer bli hur snyggt som helst! Disco-skåpet woop woop.


Lägger upp bild imon kanske. Beroende på hur långt jag kommer. :)


Fred ut ppl.

Av Linnéa - 9 maj 2011 12:50

Hej! 


Herre min görgud vad jag stör mig på låten "I Just Had Sex".


Den är ett solklart exempel på vår generations musikaliska förfall.

SERIÖST? De sjunger om att de precis knullat och det var jätteskönt..

Det är inte ens mystiskt, då fungerar det bättre eftersom folk gillar att vara mystiska och sensuella. Men nej, de har inte ens försökt att maskera de sexuella anspelningarna. De bara smäller upp det i ansiktet. Jag vill inte dansa till en låt som bara går i en loop:


- I just had sex. I just had sex. I just had sex. I just had sex.


Blahablaha. Fnys.

Och jag stör mig på att i videon så är de skitnöjda över att inte ha tillfredställt bruden de låg med, som om det är något att vara stolt över. Okej, det ska vara roligt men jag är inte på skojhumör!


Nu låter jag som konservativa_tanten@dagensungdomar.USCH men goddamnit boiis and gurls, det är skrämmande hur massan kan tilltalas av en så banal text!

Här kommer låten;


Jag visste inte att det var en utav mina numer förra favoriter Lonely Island som gjort ovan nämnda låt, men så var fallet och jag är besviken.

Deras äldre låtar är såå sjukt mycket roligare!


Ex: Just two guyz

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards