Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Linnéa - 8 maj 2011 19:24

Jag tycker förövrigt att ha egna höns bara innebär fördelar!


1. Du får obegränsat antal med ägg, eftersom hönor ändå klämmer ut ett rikligt antal!


2. Du får ovanliga husdjur


3. Slipper införskaffa en väckarklocka! Suveränt!


4. Du bestämmer själv hur många hönor du vill ha (förutsättning att du har en tupp också) och om du ej vill ha fler tuppar så är det bara att döda dom - och så har du kött med!


5. Billigt foder! Köp dock inte det där fiskfodret, usch för miljön.


6. kycklingar är ju så himla gulliga!


Har du en stor trädgård? Har du toleranta grannar? Har du inga grannar? Bryr du dig inte?


FANTASTISKT! Höns är the new it.


Serri, någon vacker dag ska jag ha egna höns. Älskar ägg och skulle vara suveränt att ha koll på produktionen själv! Bättre för hönsen, miljön och billigare för dig!


Av Linnéa - 8 maj 2011 18:52

Hej alla barn nu blir det barnprogram. Se här vad Linnéa plockar fram!

Några foton och vad blir det, jo nämligen gott och blandat från april och maj!


:D

  Min söta syster och jag äter sushi i vårsolen!


  Matchning är allt.

    Bäbisar!


  Spela minigolf för första gången på flera år! Roligt!


    -----------------------------------------------------------------------------------

Ett litet urval av bilder från ovannämnda månader! :D

Avslutar med en rebellisk bild från sittningen..väldigt badass. eller.

 

Fred ut.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards