Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Linnéa - 7 maj 2011 13:30


Hej!


Det var en trevlig sittning igår med lite dans efteråt, men kommer man hem klockan tolv som jag gjorde så blir det inte så mycket mer party. Haha. Men det är okej, för var inte sugen. Min sittnings-oskuld är tagen!


Och nu har jag inget mer vettigt att skriva, förutom några deppiga dikter om kärlek som jag kluddade ner, och de är inte redo att publiseras än hoho!


Så nu kommer det en liten lista! För alla älskar vi listor!


FILMER DU BÖR SE:


1.  MARY & MAX: En äldre man från new york får en överrasknings-brevvän från australien. de lider båda av...öh diverse sociala handikapp. typ världes gulligaste.    


2. EVERYTHING IS ILLUMINATED: Handlar om en amerikan som åker till Ukraina för att utforska sitt judiska förflutna. Han är vegetarian och glasögonorm i ett land där människorna dricker gasolin istället för vodka. haha, men typ. rolig och asbra!

   


3. FANTASTIC MISTER FOX: Do I need to say more? Den här filmen blev ganska känd. Gulliga dockor försöker överleva. Se den.

     


4. LES CHANSON'S D'AMOUR: Love songs på engelska. Brukar inte gillar romantiska filmer. det här är undantaget. En underbar storyline varvas med sånger och paris.         


5. THE FOUNTAIN: jösses. underbart bra. SE DEN. Nu!

   


---------------------------------------------------------------------------------------------


Så det var allt från mig idag! Kanske publiserar jag dikterna lite senare ikväll, hihi.


PUSS OCH FRED UT.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards