Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Linnéa - 13 maj 2011 13:47

Tja systrar och bröder, lovemamas, gurls and boiis.


Drar till lilla byn på S med halva mobbade klubben! Vi var kompletta fram tills för några minuter sedan då vår mastodont lämnade oss för plikten, inte okej dawgh. haha.

Dock har vi en tapper civilist som kompletterar oss, min syster. Handikappad av sjukdom och andra.. mer dolda sjukdomar. höhö.


Hursomhelst! Kommer bli najs, vill inte vara hemma. Orkar inte vara hemma, så det är verkligen skönt att få komma bort lite. Trots att det "bara" är hos mormor och över helgen så är det åtminstone lite ny luft. Nya friska tag när jag kommer hem!


Älskar verkligen att vara hos mormor. Något utav det bästa som finns. Det är bara de jag verkligen tycker om som får hänga med till mormor, så känn er utvalda era jävlar!

Hos mormor kan man göra allt som är livsbejakande, mysigt och helt enkelt bäst.


Cykla i skogen, bada i vänern, plocka blommor & svamp & bär & frukt, gräva ett trädgårdsland, klättra i träd, föda upp kattungar.

ta hand om fåglar, kolla på allt gamla buss-saker och möbler och allt som man kan tänka sig som finns i det gamla bussgaraget, leka på vinden, sitta uppe och prata hela natten och dricka vin på altanen, mysa med kissemissar och varma filtar.

promenera. hälsa på kossorna i hagen, springa med grannens årsföl, fiska med händerna! pussas och kramas hela natten (haha men bara med dig då).


Och mycket mycket mer. Fattar ni hur najs det är att vara hos mormor. :D

Haha, åh jag är så exalterad. Bästa ever.


Så, jag har inte så mycket annat attt skriva för det här är det enda  jag kan tänka på. Haha. Kommer tillbaka igen på söndag. Har inte tillgång till internet ute på landet så kommer inte ha möjlighet att blogga, hoppas ni överlever ;)


Fred ut sötnosar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards