Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnéa - 3 augusti 2012 10:18

Hej!


Har upptäckt den dolda världen av rörliga foton a lá harry potter, gif's!

Varje gång jag kollar på en gif känner jag mig lite mindre mugglarlik, hih!


Börjar med att klistra in en låt som du kan lyssna på medans du kollar in resten.


-----------------------------------------------------------------------


Jag när jag dricker oboy:

 

Haha så jävla göttt är det! 


Nån tallar mina chips:

 


Sitter och kollar på Ghost Whisperer, eller vi kallar det snarare Gråt whisperer:

 


Haha eller den här då, det här är jag! 

 

Varje dag, samma klockslag. Bajsklockan.


Så jag känner när du kramar mig:

 


När jag är upprörd:

   


Och det här är jag när jag lugnar ned mig 1 min senare:

 



ÅH DET ÄR SÅ ROLIGT MED GIFFAR!!!

 


Men nu är det roliga slut för idag för nu ska jag inte sitta här framför datorn och uggla längre! 

   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards