Alla inlägg under december 2011

Av Linnéa - 11 december 2011 01:22

Tjabba tjena hallå.


Bringar en dikt, copyright osv mannen.

--------------------------------------------------------------------------

svettas i mig! och ser i dina ögon samma som igår,

den mörka mysiga skogen där vi håller handen och springer på våta löv. 


Slår i takt, vibrerar

(dunkdunkdunkdunkdunk)


Andas mig! Dra djupa andetag och försvinn bland fukten. 

(plaskplaskplaskplaskplask)


Andas jag? Jag andas. Mig andas du. 


en kärlekssnara hård ger mig syret när du målar stjärnor på min rygg.

luta din fram och dyk. Nu. Djupare. 

(pusspusspusspusspuss)


---------------------------------------

 

Så jävla söt. Rolig kissemiss! 


Annars jobbar jag och spelar skyrim. sjukt fett spel, lika bra som oblivion och nästan lika bra som morrowind.

Äter just nu svampsoppa och efter jobbet så softade jag hos malin. Vi åt sushi som blivit över och kollade på film. najs.

herrå.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards