Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 24 juli 2011 16:59

Hej mina vänner! Jag är inte återuppstånden från de döda men tänkte bara delge mig av några vackra citat när jag ändå är i farten. Tänkte blåsa er av stolarna där ni sitter och häckar. Haha.


     Så himla charmigt, ska läsa den boken nu och sen skriva upp allt fint och gulligt på små lappar överallt. så kommer jag känna mig så kulturell och poetiskt. woop woop, suverän plan Linnéa!


Sen senast vi sågs så har jag strögat i USA och lekt på hemmaplan med min love. 

Och jag har övergivit bloggen lite till förmån för min nya fina anteckningsbok som jag köpte i san diego. Fyy. 


Mina kondoleanser går till de drabbade i Norge. Det är helt ofattbart sjukt och stört. Den hemska människan borde dö en plågsam död. tycker inte annars att det är rättfärdigat att önska människor ur livet, men just det här känns som ett undantagsfall. sådetså. 


Tja sålängerå sötnosar. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards