Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Linnéa - 3 maj 2011 16:48

There is only solution, no problem.


Ovan har vi ett citat från något random ställe på internet jag råkat snubbla över någon gång, brukar spara små texter och citat jag finner tänkvärda.


Jag gillar det här citatet eftersom det är så jävla sant. Det finns inga problem som inte går att lösa. Det finns alltid fler lösningar än problem.


Det är upp till var och en hur mycket problem man vill ha. DU är alltid ansvarig för vilka eller hur många problem du vill ha!


Vad menar jag nu?


För det är bara genom engagemang från dig själv som du kan nå en lösning på problemet. Stöd från din omgivning ger dig styrkan att ta tag i ditt problem och förändra!

Men förändringen och den egentliga ansträngningen ligger alltid hos dig.


Det är du som bestämmer vad du vill känna.

Välj de positiva känslorna för ditt eget bästa.


ps.

det är ingen lösning att fly. det är en illusion bland många. det enda det gör är att göra det så mkt värre när du väl tar tag i ditt problem.


FLY ALDRIG. BALLA ALDRIG UR.

              

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards