Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Linnéa - 10 maj 2011 16:21

Här nedan ser du en bild på Pete Stark;


USAs enda kongressledamot som gått ut med att vara Ateist.


Väldigt starkt och modigt eftersom det finns väldigt många människor i amerika som ser ned och hatar ateister.


 


Bra jobbat, Pete Stark!

(notera hans efternamn, hoho)


Han är demokrat och även känd för ett flertal uttalanden så som;


"Republicans sure don't care about finding $200 billion to fight the illegal war in Iraq. Where are you going to get that money? Are you going to tell us lies like you're telling us today? Is that how you're going to fund the war? You don't have money to fund the war or children. But you're going to spend it to blow up innocent people if we can get enough kids to grow old enough for you to send to Iraq to get their heads blown off for the President's amusement."


ett utdrag ur en debatt med kongressledamoten Joe Barton från Texas.


"If we're going to have these escapades, we should not do it on the backs of poor people and minorities."


Pete Stark var en av TVÅ i hela Amerikanska kongressen som röstade för att reducera den "militära insatsen" i irak och afganistan. året var 2003.


The American Humanist Association utnämnde 2008 Pete Stark till

The Humanist of the Year.


Av Linnéa - 10 maj 2011 15:06

Fy fan vad jag inte tycker om min mage idag!


Hade massor att göra och så blir jag hindrad av min kära buksäck.


ÅÅÅH BALDERS BALLE.


Kul att spendera dagen på toaletten varvat med sängen i härliga kramper. Och kan inte minnas vad jag ätit?! Något måste det ju vara som orsakat den här reaktionen.

Har inte ätit något gluten, eller? Måste vara dolt så att jag inte visste om det.

Väntar på vidare utredning hmm!


Nu känns det iaf tillslut bättre så slänger i mig lite mat. MAT JAG KAN ÄTA. Och sen blire glass med Karl. Hade ju lovat vid lunch.. hmm.. lite senare bara.

Skoj skoj.


Fred ut.


.. kanske kunde varit dålig sallad i förrgår? Eller den stora köttbiten? *sliter mitt hår*

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards