Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Linnéa - 6 maj 2011 10:49

God förmiddag!


Kaj ligger uppe och sover i Hannas rum så jag passar på att knappa lite på datorn innan jag måste väcka honom. Hoho.


Igår klippte jag mig. Det blev fint, ser väldigt fixat ut. Eller tja, igår såg det väldigt fixat ut - idag därimot. Förstår inte hur jag kan få så jävla rufsigt hår så himla snabbt. Kan toucha kudden och BAM så har jag trasslet allan. Hursomhelst, är väl inte så intressant att läsa om mitt luggiga hår haha.


Hela dagen har blivit lite förskjuten för mikael skulle ha bilen till lunch. Annars skulle jag tagit den vid 7 och varit klar med jobbet nu. Mummel mummel. Kommer bli hur stressigt som helst sen.


Ikväll blire sittning och innan dess förfest hos louise! Asnajs ju mann1. :D


Haha får se om jag hinner till förfesten dock! Men nu måste jag kila, ska hinna göra en blomm-utklädningsdräkt. OJ OJ OJ. SPÄNNANDE. hade superduper idén, får se om jag lyckas göra det lika bra i verkligheten som i mitt sinne.


fred ut puss.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards