Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Linnéa - 21 maj 2011 19:19

Ikväll tar vi en tur genom italien för att slutligen landa i thailand!


Hemma-dejtning och semester i ett kit. suveränt.


 

Av Linnéa - 21 maj 2011 13:48

Hej och goddag!


Nu har jag precis hemkommit från en informationsmöte samt utbildning om och av HBTQ-festivalen där jag ska jobba i 2 veckor. Roligt!

H=homo, B=bi, T=transsexuell och Q= queer.


alltid roligt att träffa nya människor och jag är nyfiken, så det här kändes som en bra sak att göra.


Tycker dock det är tråkigt att den sexuella läggningen ska lyftas fram så mkt. Det är himla onödigt, folk skiter väl egentligen i vilken läggning du har! Ligg med vem du vill, hur mycket du vill. Kärlek på lika villkor.


Känns väldigt främmande och konstigt för mig att det finns människor som har något problem med andra människors sexuella läggning, varför bry dig? Det är inte som om du MÅSTE ligga med den personen.

Och det är inte som om alla homo och bi tänder på allt och alla hela tiden. som några sexuella rovdjur.

Precis vanliga människor, med helt vanliga känslor och tankar.


Det är därför jag vill vara med.

Inte för att poängtera skillnanden mellan normen och icke-normen, utan för att påvisa att alla delar vi samma känslor och tankar, Problem och fördelar!

Ingen skillnad egentligen :)


   

Av Linnéa - 21 maj 2011 01:35

Mantovani – Speak Softly Love (Theme from The Godfather)


Mysigt att lyssna på innan du går och lägger dig. hoho.


Nu ska jag sova. Gillar att skriva meningslösa inlägg. Kommer ha mkt mer att skriva om imorgon, för då ska jag nämligen på utbildning med HBTQ-festivalen. Jag ska arbeta som funktionär.

:)


Godnatt.

pusshej.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards