Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Linnéa - 23 maj 2011 22:49

 

Facebook-fenomenet sprider sig snabbare än elden! Här är en stämpel jag fick när jag var på Gasquen för ett tag sedan. Chalmers klubben.

Tänk hur stort facebook har blivit, ALLA har ett konto där. Om man inte har det så är det konstigt. Haha, och tänk hur konstigt det är att tycka att det är konstigt, att en person inte har ett konto på ett community på internet?


Jag gillar facebook. Det är roligt och trevligt att ha sina vänner och bekanta samlade på en sida och där det är lätt att kontakta dem och bjuda in dem på kalas och liknande. Dock gillar jag inte att allt sparas och det är svårt att radera information, irriterande.

Gillar inte heller att det är så mycket spel och applikationer som tar över ens konto om man råkar trycka på fel knapp. lite tråkigt.

Men annars är det en superb sida!

:)


godnatt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards