Direktlänk till inlägg 25 april 2011

bonnlurkar och arnold. mat och sjukdom. ord om det mesta!

Av Linnéa - 25 april 2011 00:20

Godafton!


Nu är jag hemma i sköna göteborg. Helgen har spenderats i sängen eller i soffan framför tvn, detta har jag även varvat med mat, sola med fleece och filt runt sig och hänga med ett gäng riktiga bondlurkar.


Ja ni gissar rätt, jag är sjuk (riktigt sjuk) och ja, jag har varit på le landet.


Insjuknade hastigt och lustigt på fredagkväll när jag satt hemma hos min barndomsväns vänner och hängde. Helt sinnes hur bonniga de var. Keps, prilla under läppen, urtvättade jeans, orakade, band t-shirts, drack jättemycket öl trots att vi bara hade filmkväll (!!), korkade och allmänt inkapabla till att förstå varken ironi eller de mest grundläggande konversationern, omdet inte handlade om kukstorlek eller senaste fyllan.

HERRE MIN GÖRGUD.


"Hej vi kan inte föra ett samtal med en annan människa utan att vara påverkad av någon form av drog"


Så jävla patetiskt. De verkade helt okej först, tänkte att jag inte ska dömma ut dom direkt bara pga deras yttre. Sen så.. eh ja..

Men nog om det, haha, det spelar egentligen ingen roll. Det var jättetrevligt att träffa min barndomsvän igen! Det var tydligen 2 år sedan vi träffades, enligt honom, men jag håller inte med. Har för mig att det var 1 år sedan! Hanna var med så jag ska fråga henne när senaste gången var.

Det sista här är nog mest en parantes för mig själv haha och nu börjar jag ordbajsa.


Jag har skrivit ett fantastiskt blogginlägg den här helgen, medans jag legat i sängen. Tänkte publisera det imorgon hoho! Det kommer vara långt och späckat med superba tips! Stay tuned säger jag bara! :D


Kvällen har förövrigt spenderats hos Nanne på middag och det var väldigt trevligt!

Nanne stod för husrum, Mårten stod för mat, Ingen stod för vin för vi drack inget och resten stod för sällskap och glatt humör!

Mysa i säng och bli kliad i håret, äta gott och skratta åt arnold imitationer - fina grejer det säger jag bara!


Har dock knarkat alvedon och nässpray och kommer snart däcka i min skööööna säng. Synd bara att den är så stor och ensam :(


Fred ut pp.

 
 
Hanna

Hanna

25 april 2011 15:16

bondlurkar är fina grejer de. träffade också bondlurkar i fredags... även om mina var trevliga till skillnad från dina.

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 3 augusti 2012 10:18

Hej! Har upptäckt den dolda världen av rörliga foton a lá harry potter, gif's! Varje gång jag kollar på en gif känner jag mig lite mindre mugglarlik, hih! Börjar med att klistra in en låt som du kan lyssna på medans du kollar in resten. ...

Av Linnéa - 24 januari 2012 21:42

Flygande huvuden i natten slår mot mina ögon, och jag känner ditt hjärtas slag genom mina fotsulor. din andedräkt dansar genom luften in i mina lungor.  andas lätt, andas tungt. puss på dig.             ett gäng fina bilder! Samlar på ...

Av Linnéa - 16 januari 2012 01:04

följ med mig i min båt min älskade. hoppa upp här bredvid och följ vågorna.  det blir så som vi har sagt min käraste. följ bara vågornas gung i min trygga båt så ordnar det sig. ibland känns det kanske läskigt när vattnet gungar högt, men jag har...

Av Linnéa - 10 januari 2012 15:10

lahflsdlsbfajbdasjkdbkajbdbkadbalkdlkfjldkfjsdfnsdsbjksfdfdh
ögbfdujköighdfjkgvbjdbköjsdfvjkö   där har du ett utdrag ur vad som pågår i mitt huvud. kaoz.             Mmm. Så äre serru. Vi får se. Var bara tvungen att uttrycka mig lite...

Av Linnéa - 11 december 2011 01:22


Tjabba tjena hallå.   Bringar en dikt, copyright osv mannen. -------------------------------------------------------------------------- svettas i mig! och ser i dina ögon samma som igår, den mörka mysiga skogen där vi håller handen och spri...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards