Alla inlägg den 22 april 2011

Av Linnéa - 22 april 2011 13:10

God långfredag!


Gött att vakna upp med jättesvullen hals, snorig näsa och onda leder. Alltid roligt att bli sjuk lagom till högtiderna! Hehe.


Nu ska vi snart bege oss till Söne för att fira påsken. Kommer bli asnajs med påskägg! Hoho, undrar vad för spännande det kan vara i det i år? (inte godis nej, sådant äckligt vill inte vi ha)


Och varför sitta ute när man kan sitta framför datorn och blogga lite? Speciellt ett väldigt meningsfullt inlägg som detta. Minska möjliga sol.

Nä men för att vara lite seriös så borde jag lapa lite sol nu, det är bra för själen!


På samma sätt som öl är bra för själen!


Nanne är i göteborg, woop woop! Mårten är också i göteborg, woop woop! Men inte jag haha.

Men middag på söndag blire. Nu samlas ALLA lovemamas tillslut, det var längesedan vi var allihopa. Eftersom vissa av oss flyttat utomstädes hoho!


Ordbajsa. Blöablöaööwloööö.

Dagen: Positiv, trots halsont och vattniga ögon!


fred ut ppl.

..

Av Linnéa - 22 april 2011 01:42

Godafton mitt i natten.


"när du inte kan andas så andas jag för oss båda", ett fint citat jag fann på en väns blogg.

passar så fint in just nu.


Det är svårt när man inte kan andas utan hjälp på traven. Det är svårt när man behöver hjälp för att andas. Jobbigt att man måste andas för att kunna leva. tuff shit mann1.


Nu är det påsk. tjolahopp.


Av Linnéa - 22 april 2011 01:20

         

Att pussas är bra för dig. Pussas så mycket du kan med den du tycker om!


En puss betyder ibland allt. ömhet och mys i en tillsynes enkel gest.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Det är viktigt att bry sig om andra människor, det vet vi. Men glöm inte dig själv för den saken. - Mår du bra?
 Ja
 Nej
 Jag vet inte?
 Ibland

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Kludda ner dina funderingar här!

Arkiv

RSS

Pikachu


Got My Cursor @ 123Cursors.com

Besöksstatistik

Kalender


Ovido - Quiz & Flashcards